Årsberetning for 2010

Den 21. februar 2011 blev der afholdt ordinær generalforsamling i Lojtland.dk Fonden
Efter en opstart med mange udfordringer, har foreningen i løbet af 2010 fået processer, teknik og økonomi nogenlunde på plads. Kravene til større investeringer i programmer er ikke længere de samme, og lojtland.dk er gået ind i en roligere periode hvor drift og vedligeholdelse af hjemmesiderne er de vigtigste opgaver.
Foreningen går ud af 2010 med et overskud på kr. 14.500,- Generalforsamlingen besluttede, at årets overskud skal henlægges som driftsgaranti. Til gengæld vil et evt. overskud i 2011 blive udloddet jf. vedtægterne.

På Generalforsamlingen blev et forslag om redaktionelle ændringer af vedtægterne godkendt.

Der blev arbejdet efter formulerede mål og handlingsplaner i 2010 og det samme gør sig gældende for 2011, så alle ved hvad de skal lave. En hovedopgave er stadig at få foreningerne i Løjt til at bruge lojtland.dk og lojtland.dk Kalenderen. Bestyrelsen bruger stadig rigtig meget tid på at indsamle informationer for at få indhold til hjemmesiden og kalenderen.
Generalforsamlingen opfordrede til aktiv brug af lojtland.dk. Denne opfordring vil blive fremsat på Fællesmøde med øvrige foreninger den 10. marts 2010.